سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانش است که حکمت شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :16609
تعداد کل یاداشته ها : 13
103/2/7
10:29 ع
موسیقی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، امکان استفاده از سرویس اینترنت همراه - GPRS - برای زائران ایرانی بیت الله الحرام از طریق شبکه تلفن همراه اپراتور دوم فراهم شد.

به نقل از مهر ، طبق توافقات صورت گرفته میان اپراتور تلفن همراه ایرانسل با دو اپراتور زین و موبایلی عربستان، مشترکان سیم کارتهای ایرانسل می توانند از اینترنت تلفن همراه خود در ایام حج ابراهیمی بهره مند شوند.

این امکان تنها برای مشترکان ایرانسل که اپراتورهای "زین" و "موبایلی" عربستان را برای برقراری ارتباط رومینگ انتخاب می کنند وجود دارد. به این ترتیب مشترکان می توانند از موبایل خود را برای دسترسی به شبکه اینترنت مبتنی بر فناوری EDGE استفاده کنند.

حجاج ایرانی مشترک ایرانسل در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل سیم کارت خود با شماره‌ گیری کد دستوری #1*111* از خط ایرانسل خود، با مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل به شماره 711 تماس گرفته و سئوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکان ایرانسل مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

 


90/8/6::: 12:0 ص
نظر()
  
  

GSM چیست ؟

GSM
یک فناروی بی سیم است که امکان ارایه خدمات صوتی دیجیتال را با کیفیت بالا فراهم می کند.GSM از چند سکو یا پلت فورم ساخته شده است که عبارتند از :EDGE,GPRS , نسل سوم خدمات GSM-3 GSM ارایه کنندگان خدمات با کمک این سه سکو می توانند بسیاری از فناوری های جدید خدمات صوتی و داده هارا در اختیار مشتریان قرار دهند.

GPRS
چیست ؟

GPRS
یا خدمات رادیویی مربوط به بسته های اطلاعات با نام اختصاری General Packet Radio Service با بکارگیری زیر ساخت شبکه GSM امکان خدماتی نظیر مرور اینترنت به صورت رنگی .ایمیل .ارتباطات تصویری . پیام های چند رسانه ای و خدمات مبتنی بر مبدا را فراهم می کند. سرویس مذکور به شبکه ها این امکان را می دهد که خدمات اینترنتی پر ظرفیت را به صورت دایمی و بدون وققه به مشترکان ارایه دهد.استاندارد سازی GPRS ابتدا در سال 1994 توسط ETST انجام شد و پس از سال 1997 مجموعه مشخصات آن توسط SMG مورد تایید قرار گرفت و سرانجام در سال 1999 تکمیل گردید. با توجه به سرعت و کارایی بالا ی GPRS در انتقال اطلاعات باید گفت که این سرویس نسبتا ارزان تر از SMS, CSD تمام می شود.

UMTS
چیست ؟

فناوری نسل سوم که به عنوان UMTS شناخته شده است به کاربران این اجازه را می دهد تا داده های شبکه ای را باسرعت 10 برابر بیش از تلفن های معمولی ارسال و دریافت کنند.

تلفن های هوشمند - عصرجدید کامپیوتر

تعریف تلفن های هوشمند:

از آنجایی که تنها یک راه برای معرفی کردن تلفن هوشمند نمی باشد. نوکیا شاخص های زیر را شناخته و عرضه می کند:
1-
مبتنی بودن بر یک سیستم عامل تجاری که طراحان برنامه ها را قادر می سازد تا برایش برنامه های کاملی را طراحی کنند.

2-
یک مجموعه وسیع از برنامه های طراحی شده توسط شرکت های دیگر

3-
صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت بالا و با واسط کاربر گرافیکی

4-
با حافظه نصب شده و قابلیت ارتقای آن جهت ذخیره اطلاعات و کاربرده های گوناگون بر روی گوشی .

5-
قابلیت بالای اتصال پذیری . شبکه داخلی حمل (USB,Bluetooth,WLAN,IrDA) شبکه گسترده خارجی (GSM,WCDMA,CDMA)

6-
قابلیت همزمانی و انتقال اطلاعات بین کامپبوتر شخصی و تلفن هوشمند.

پلات فورمهای تلفن هوشمند شامل امکانات گوناگونی می باشد مثل انتقال و ذخیره Email های اداری با ضمیمه از طریق شبکه WCDMA,3G و یا بازیهای کامپیوتری چند نفره از طریق فناروی بی سیم Bluetooth از همه مهمتر اینکه تمام برنامه ها همیشه و یکجا همراه شماست و احتیاج به حمل دستگاههای مختلف نیست...

عصر جدید کامپیوتر

مصرف کنندگان امکان انتخاب بین سیستم عامل های مختلف در تلفن هوشمند را دارند که سه نمونه برتر آنها Windows Mobile, Symbain OS , Plam OS می باشدو نوکیا از Symbain
OS
برای ساخت تمام تلفن های هوشمند استفاده می کند . نوکیا بر این باور می باشد که سیستم عامل Symbain OS دارای امکاناتی است که او را در آینده پیشرو Platform های ساخت تلفن همراه خواهد کرد.

سیمبیان (Symbain OS) را می شناسید؟

سیمبیان یک سیستم عمل کوچک برای دستگا ههای موبایل و کامپیوتر های جیبی است .این سیستم عامل با زبان ++C نوشته شده است ... به همین دلیل برنامه هایی که شما تحت آن می نویسید اگر با ++C باشند بهترین کارایی را خواهند داشت .

مشخصات سیمبیان :

-
داشتن ابزارهایی مانند contacts, schedule, masseging,browsing, office, utility , system control

-
موتور مرورگر وب برای پشتیبانی کامل مرورگرهای وب و WAP

-
پشتیبانی از سیستم های MMS, SMS,EMS و همچنین POP3, IMAP 4 , SMTP ,

MHTML
-
دسترسی اشتراکی به صفحه و کیبورد و فونت ها و عکس ها . ضبط و پخش صدا و فرمت های تصاویر شامل API برای اعمال گرافیکی

-
امکان برقراری ارتباط توسط TCP/IP , WAP , Bluetooth,InfraRed,USB ,Wirless
systems

-
پشتیبانی از Unicode و فونت ها و فرمت های متن اضافی تایلندی و عربی و عبری

-
انتقال فایل توسط SycnML و تبدیل فایل ها

i_kianian@yahoo.com


87/8/3::: 1:30 ص
نظر()
  
  

گوشی های مورد علاقه ی خانم ها و آقایان !!



پنج گوشی HTC Touch Diamond ، Pink BlackBerry Pearl 8130 ، BlackBerry Curve 8330 Pink ، Samsung INSTINCT و LG Venus بیشترین استقبال را در بین خانم‌ها دارند.

بانوان در انتخاب و خرید گوشی تلفن همراه دارای سلیقه‌ای متفاوت با آقایان هستند . آنها گوشی‌هایی را که دارای ظاهر شیک، زیبا، صاف، براق و صیقلی با رنگ‌های شاد و طرح‌های کشویی که به راحتی در کیف دستی شان جا بگیرد ترجیح می‌دهند.

اما آقایان؛ معمولا به زیبایی ظاهری گوشی توجه کمتری دارند و بیشتر مقاوم بودن و داشتن کارآیی‌های کاربردی را در انتخاب شان برای خرید گوشی در اولویت قرار می دهند. شرکت‌های مختلف تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه هر یک تولیدات شان را براساس طرحی که طراحان آنها با در نظر گرفتن سلایق و خواست کاربران با ملیت‌های متفاوت در سنین و جنسیت مختلف ارائه کرده‌اند؛ تولید می‌کنند. هر شرکتی سعی می‌کند با روش‌های تازه و نوآوری‌های مختلف بیشترین تعداد مشتری را جذب کند که در این خصوص به سلیقه متنوع خانم‌ها هم بسیار اهمیت داده می‌شود.

 

i_kianian@yahoo.com
  
  
<      1   2   3   4   5      >